Garantie si service
Procedura
de asigurare a garantiilor: in cazul in care ati achizitionat
produse
de pe site-ul nostru si acestea se incadreaza in termenul de garantie,
va rugam sa ne contactati intai prin e-mail
(contact@sisteme-de-filtrare.ro), iar noi vom raspunde solicitarii in
maxim 48 de ore. In raspunsul oferit va vom transmite si adresa
punctului de service unde sa expediati produsul. Nu trimiteti produsul
prin curier inainte de a primi din partea noastra adresa de service.
Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie sunt emise de catre Ecosoft-Romania.ro si asigurarea garantiei va fi asigurata prin service-ul propriu.
Costul transportului aferent returnarii produselor catre noi, este suportat de catre client. Costul de expeditie al produselor returnate de la Ecosoft-Romania.ro catre client este suportat de noi (Ecosoft-Romania.ro). In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 50 lei.
IMPORTANT!
Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
1. Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii defectuoase a aparatelor, inclusiv fortarile, instalarile de persoane neautorizate, punerea in functiune care nu respecta exact pasii din manualele tehnice.
2. Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii exagerate sau in afara limitelor normale de uz casnic.
3. Elementele filtrante (cartuse sau filtre inline) nu sunt acoperite de garantie. Orice problema de garantie trebuie semnalata in maxim 24 de ore de la punerea in functiune de catre un instalator autorizat.
4. Toate sistemele de filtrare trebuiesc protejate in prealabil de catre un regulator de presiune, setat conform specificatiilor din manualul tehnic.
RECEPTIA IN SERVICE
Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si
se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie
remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.
REMEDIEREA
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din
garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea
contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
RETURUL
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este
notificat, iar in termen de cel mult 5 zile lucratoare, produsul
functional va ajunge la client.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.